RSS
Facebook
Twitter

сряда, 20 юли 2016 г.

На плаж в Пул

Ето ме отново в блога след почти едномесечно отсъствие. Липсата на новини дойде в резултат на 14-дневното ми завръщане в България, което беше едно незабравимо и прекрасно преживяване. Малко снимки има в този албум във Фейсбук.

Веднага след пристигането ми обратно в Англия от работата ми се обадиха и ме ангажираха незабавно. След четири поредни дни с доста часове дойде и почивката - горещият вторник. Когато в Англия е около 30 °C настъпва същия рев, както когато вали, духа или е облачно - в смисъл, англичаните нямат угодия.

Времето беше отлично за плаж и аз и Андрей, който по щастлива случайност беше почивка, решихме да полежим на пясъка на Бранксом Чайн (Branksome Chine) в Пул. Според сайта на плажа, темепратурата на морксата вода тези дни е 16
°C. Без предварително да знаех тази информация, реших да се потопя в поредното море - да сложа още един морски скалп на препаската :)

Всъщност водата беше повече от поносима. Ако плуваш или играеш с топка, няма да ти е студено. Имаше десетки деца, възрастни и кучета в морето този ден. Досущ като български плаж с тази разлика, че в Бранксом Чайн няма чадъри под наем, тоест можеш да си седнеш където поискаш, и има голяма зона за кучета.
Липсата на какъвто и да било вятър направи и излизането от водата лесно и приятно. С Андрей даже леко се позачервихме, въпреки че аз вече имах предимство от басейните в България.

На кое море се намират обаче Пул и Борнмът? Технически аз се потопих в т.нар. Английски канал. Според картата на Гугъл Английският канал се влива в Келтско море (Celtic Sea), чийто граници със Северният Атлантически Океан за мен са неизвестни. Иначе пак според картата водата идва от Северно море.

Пишем го, че съм се топнал в Атлантика и това е :)

Ето и няколко кадъра, включае задължителната поза "Статуята в Сао Пауло":
Бележка: Долните две снимки са от Борнмът Пиер - кеят на Борнмът, тоест тамошния централен плаж.

старо по темата: На плаж в Борнмът







0 коментара:

Публикуване на коментар